W Klaudynie pod Warszawą wystartowało nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl.
Licząca około 11 tys. mkw. powierzchnia podzielona jest m.in. na kilka stref logistycznych, w tym m.in.: strefę przyjęć, magazynowania i strefę wysyłkową obsługiwaną przez specjalnego robota, który w ciągu godziny jest w stanie spakować nawet 420 skrzynek. Pozwoli to zwiększyć wydajność pracy i poziom kontroli nad kompletowaniem zamówień. W magazynie stworzono również specjalne strefy dla
produktów świeżych, co umożliwi rozszerzenie asortymentu tej kategorii.
Wysoka automatyzacja nowego magazynu umożliwi m.in. szybkie skalowanie obsługi zamówień.
– Uruchomienie nowego magazynu Frisco.pl to dowód na to, że rynek e-grocery w Polsce rośnie w siłę. Na co dzień wspieramy polskich niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy detaliczne, i to właśnie dla nich chcemy zdobywać wiedzę i doświadczenia z obszaru e-grocery – mówi Pedro Martinho, członek zarządu grupy Eurocash. Grupa Eurocash jest współwłaścicielem Frisco.pl.
W transakcji firmie Eurocash doradzał Colliers International.
źródło: eurobuildcee.com